"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

21 października 2012

Emily Dubberly - "Talia miłości"

KLIK :)






Tytuł: Talia miłości – seks przewodnik dla par
Autor: Emily Dubberly
Ilość kart: 52


            Byłam trochę zaskoczona jak dostałam te karty, bo nie ukrywajmy, mam 16 lat i do uprawiania seksu jeszcze mi daleko. Tak czy siak, zrecenzować trzeba. Dzisiejsza recenzja będzie bardzo krótka, bo jakoś mi daleko do tematu „monotonności w łóżku”. : )

             W talii znajdują się 52 karty, na każdej z nich jest namalowana pozycja oraz napisany jej opis. Pary mogą używać ich jak chcą, bo przecież w każdej dziedzinie życia liczy się kreatywność. Czy to w gastronomii, czy w pracy w biurze. Ważne, żeby nie było nudno. Karty są zapakowane w bardzo ładne tekturowe pudełko, dołączone do kompletu jest niewielka książka, w której autorka zawarła kilka zdań od siebie, które warto przeczytać przed użyciem tejże talii kart.
            Z strony internetowej dowiedziałam się, że jest to pierwsza taka talia kart na polskim rynku, więc jeśli TY I TWÓJ partner przeżywacie niepokojącą nudę w życiu, to polecam te karty.
            Talia została opracowana przez Emily Dubberly, autorka bestsellerów o urozmaiceniu życia seksualnego i Dr Dawn Haprer, ekspert z dziedziny seksuologii.
Nie wiem co jeszcze od siebie dodać… może to, że jeśli naprawdę jesteście zdesperowani to może te karty jakoś pomogą? : )

Karty otrzymałam od:

1 komentarz:

  1. posiadam tę talię i polecam! :) zarówno ja, jak i mój mąż jesteśmy zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!