"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

16 października 2012

Kapturkowy stosik do recenzji na październik.

Hejo!
Dzisiaj mam dla was, to co przysłał mi pan Mariusz z wydawnictwa Studio Astropsychologii.
Z GÓRY MÓWIĘ, ŻE PAN MARIUSZ SAM DLA MNIE WYBIERAŁ KSIĄŻKI/KARTY. Nie wiedziałam co dostanę.


Tradycyjnie, od góry.
Dr Doreen Virtue, Radleigh Valentine - Anielski Tarot
Emily Dubberley - Talia miłości
Teraz się zastanawiam jak mam zrecenzować te karty, bo raczej z nich nie skorzystam. Dobra, Kapturek zawsze sobie poradzi. :D
Btw, pozdrowienia dla mojej koleżanki z ławki - Ali. Chciałaś, masz. Buziaki! :*
Dr Wayne W. Dyer, Lynn Lauber - Mój najlepszy nauczyciel
James Van Praagh - Niedokończone sprawy
Louise L. Hay, Lynn Lauber - Malując przyszłość

Podsumowując, jestem zachwycona stosikiem. Nie wiem jak zrecenzuję Talię miłości, ale jakoś sobie poradzę. Chyba.
Najbardziej podoba mi się Anielski Tarot, śliczne wydanie.
Książki też całkiem ciekawe. Październik zapowiada się bardzo miło. :)
Dobra, ja idę uczyć się na rosyjski.
Buziaki, Ola

8 komentarzy:

  1. "Niedokończone sprawy" i "Talię miłości" też dostałam. Ale "Anielskiego tarota" zazdroszczę ;) Widziałam też, że ktoś dostał karty runiczne i książkę o wampirach... ;)
    Życzę miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująco się zapowiada. Z chęcią pomogłabym Ci w czytaniu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Anielski tarot" brzmi interesująco :3 miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapturku ;d Wysłałam do Ciebie wiadomość na gg. Piszę tu, bo być może rzadko wchodzisz, dlatego pomyślałam, że dam znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziękuję Wam za przemiły list! Jesteście wielkie ;D Dzisiaj doszedł! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UFF, bałam się, że zły adres wpisałam. Cieszę się, że doszedł i, że się podoba. :)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie jak recenzuje się karty zajżę jak będą ich recenzje l)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również współpracuję z tym wydawnictwem i jestem bardzo zadowolona :) pan Mariusz zawsze podeśle coś wartego uwagi :) jeszcze nigdy się nie rozczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!