"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

28 września 2012

Haribowy stosik

Hej wszystkim!
A raczej dobry wieczór. Chyba dawno nie wstawiłam stosika (był tylko jeden, jeśli mnie pamięć nie myli). Z tego powodu, że nie mam nic do roboty, zrobiłam oto tę fotkę. Trzymajcie kciuki, żebym to wszystko przeczytała, ale przez tę szkołę jest to wątpliwe.
Tak więc oto stosik:

1. "Facet z ogłoszenia"- Claire Cook (obecnie czytam)
2. "Duma i uprzedzenie i zombie"- Jane Austen & Seth Grahame- Smith
3. "Anna we krwi"- Kendare Blake
4. "Mistrz"- Andy Andrews
5. "50 największych kłamstw i legend w historii świata"- Bernd Ingmar Gutberlet
6. " Pogrzebane tajemnice"- Kathy Reichs
7. "Niebieski płomień na koszmary"- Laurie A. Faria
8. "Paranormalność"- Kiersten White
9.  "Miasto upadłych aniołów"- Cassandra Clare
10. "Dotyk Julii"- Tahereh Mafi
11. "Krwawiące serce. Kroniki Rodu Drake'ów"- Alyxandra Harvey

To wszystko :)
Będę się starać zrecenzować chociaż 6 książek. Recenzję będę pisać w weekendy ;)

11 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Kathy Reichs. Pozdrawiam. Cudny stosik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ukradłabym ,,Dotyk Julii" i ,,Annę we krwi" C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik. "Duma, uprzedzenie i zombi" świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna we krwi podobno dobra, Miasto Upadłych Aniołów trzyma poziom poprzednich części w mojej ocenie:) Ciekawa jestem książki pani Harvey, bo przeczytałam pierwszą część i się po niej zatrzymałam z jakiegoś tam powodu... Inne książki widocznie były ciekawsze. Może Krwawiące serce znajdzie się wśród tych tytułów, które pójdą do recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przeczytała Anne we krwi, a do Dumy i uprzedzenia zbieram się od dłuższego czasu:)
    Czytałam Dotyk Julii i Miasto upadłych aniołów i bardzo dobre były według mnie.
    Mam podobny problem do Ciebie, bo również książek na półce dużo, a czytać nie ma kiedy:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja "Duma Uprzedzenie i Zombie" jest gdzieś w obiegu i jak wróci a dalej jej komuś nie pożyczę to pewno wyląduje na stosiku do czytania. A "Miasto Upadłych Aniołów" czeka aż je przeczytam. :)

      Usuń
  6. "Dotyku Julii" nie polecam. ;D Ciekawi mnie "Duma i Uprzedzenie i Zombie"... Chociaż nie wiem, jak ktoś mógł przerobić tak piękną książkę! Miłego czytania. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haribuś kiedy ty to przeczytasz? :P Ja tego nie wiem. xd No ale wierzę w ciebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźny, nie powiem, że nie ^^ Z tego, co widzę, czytałam "Annę we krwi" oraz "Dumę i uprzedzenie i zombie" do której końca nie udało mi się dobrnąć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie wiem Nikuś, nauczycieli już nam robią sprawdzianu + wkuwanie na chemię i bio. No i z polaka co 2 tygodnie przeszło lektury mamy :(, przez co nie mam czasu na książki i czytam jedną nawet 2 tygodnie (300 stron niecałe)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!