"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

28 sierpnia 2012

Beth Fantaskey - Przyrzeczeni


Autorka:  Beth Fantaskey
Tytuł: Przyrzeczeni
Tytuł oryginalny: Jessica's Guide to Dating on the Dark Side
Liczba stron: 408
Rok wydania(PL): 2009(2011)
Przełożyła: Anna Płocica
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Zachęcam do kupinia w księgarni internetowej Gandalf  




Jak już sam tytuł wskazuje książka będzie na pewno opowiadać o dwójce ludzi co zostali sobie przyrzeczeni za czasów niemowlęcych. Główną bohaterką tej książki jest Jessica Packwood. Pewno dnia gdy ta czeka ma przystanku na autobus do szkoły widzi w oddali nieznamojego młodzieńca a na dodatek wydaje się jej, że ten bezgłośnie wypowiada jej prawdziwe imię: Anastazja. Gdy była jeszcze niemowlakiem została przywieziona z Rumunii do USA i również przechrzczona na Jessicę. Jak to każda siedemnastolatka uczęszcza do szkoły, uczy się także zdobywa nagrody matematycze, interesuje się chłopakami gdy nagle w jej życiu pojawia się nieziemsko przystojny młody chłopak Lucjusz Vladescu. Przyjechał on z Rumuni  wymiany studenckiej i zaczyna się zalecać do naszej głównej bohaterki. Jednak bezskutecznie, ponieważ Jessice podoba się ktoś inny - przystojny "przysadzisty chłopiec" jak to później Lucek zaczął go nazywać - Jake. Jak się jednak potem okazuje Lucjusz wcale nie przybył z wymiany uczniowskiej tylko po prostu przyjechał ze swojego kraju by oznajmić Jessice, że ma do spełnienia rolę. Dotrzymać paktu, który zostału stalony gdy główna bohaterka mieszkała w Ruminii. Oby między dwoma klanami wampirów zapanował pokój Jessica lub jak kto woli Anastazja Dragomir ma poślubić Lucjusza Vladescu. I w celu doprowadzenia tego paktu musi dojść do ślubu. To jest ten prawdziwy powód dla którego Lucjusz zawitał do USA. I od tej pory próbuje dotrzymać tego paktu, jednak nie zbyt mu to się udaje i czy w końcu pakt zostanie wypełniony? Ja znam zakończenie tej książki.

Myślę, że zainteresowałam was do przeczytania tej powieści. ;)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Opis wydaje się ciekawy. Z chęcią przeczytam książkę.
    Zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam... też bardzo mi się podobała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czytałam i mogę napisać szczerze, że przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta książka to totalne dno. Odmóżdżacz nastoletni, płytki, denny, obfitujący w wybitnie niskich lotów żarty.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!