"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

08 czerwca 2012

dr Dorren Virtue - 101 archaniołów


klikając TU przejdziesz do sklepu, gdzie możez kupić tą ksiażke
Autorka: dr. Dorren Virtue
Tytuł: 101 Archaniołów
Liczba stron: 175
Wydana w 2011 roku przez Studio Astropsychologii



No więc jest to kolejna recenzja do książki, która jest o odmiennej tematyce niż dotychczas. Kiedyś wychodziłam z założenia, że będę czytała tylko paranormal romance, ale tak nie jest. Myślę, że teraz jestem w stanie przeczytać każdy gatunek literacki pod warunkiem, że książka mnie zaciekawi bądź chcę się czegoś dowiedzieć, uzupełnić swoją wiedzę.

Co do tej ksiażki to byłam niezmiernie ciekawa co pisała tutaj autorka. Jest to w sumie pierwsza ksiażka o aniołach, którą przeczytałam, która zawiera konkretne informacje na ich temat. Czytało mi się ją naprawdę bardzo przyjemnie i szybko. Nie zawiera ona tylko samych suchych informacji. Są tutaj także zawarte krótko opisane historie pewnych ludzi, którym archaniołowie pomogli. W archanioły wierzę. Nawet gdy sama poprosiłam niedawno o pomoc, to pomogli mi. Dowiedziałam się z tej książki wiele informacji m.in. z jaką prośbą zwrócić się do jakiego archanioła. Uważam, że jest to przydatna wiedza. Bynajmniej dla mnie.

W tej książce przeczytamy o tym jak nawiązać bliski kontakt z Archaniołami Michałem, Rafaelen, Gabrielem, Urielem oraz innymi, zapewniającymi ochronę, uzdrowienie oraz przewodnictwo duchowe.

Polecam tą książkę jeśli jesteście choć trochę zainteresowani tym z jaką sprawą do jakiego archanioła się zwrócić. Mnie zaciekawiło również to, że z Archaniołem Michałem, Rafaelen, Gabrielen, Urielem oraz innymi kilkoma aniołami spotkałam się w serialu „ Nie z tego świata”. Uwielbiam ten serial i byłam ciekawa jak bardzo są podobne wersje dotycząte aniołów czy archaniołów w serialu i w książce Dorren.


Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Studio Astropsychologii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!