"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

18 marca 2012

Kapturkowe must have

Wśród modowych blogów, które przeglądam dość często, widzę takie działy jak „must have”, więc teraz przedstawiam Wam moje książkowo-płytowo-filmowe must have, które obowiązkowo muszę przeczytać/ przesłuchać/ obejrzeć.
Macie swoje must have? Zapraszam do komentowania! :D




1.    Tsugumi Ōby – „Death Note”
zakochałam się w tym anime, więc teraz czas przeczytać mangę! :)
2.    Rachel Caine – „Wampiry z Morganville ksiąga 6”
dla uzupełnienia biblioteczki, Shane mnie urzekł i dlatego mam zamiar przeczytać
całą serie, świetna książka dla fanów wampirów, ale nie takich „Zmierzchowych
:)
3.    Cassandra Clare – „Miasto Upadłych Aniołów”, „Mechaniczny Anioł”
jak wyżej – dla uzupełnienia biblioteczki. J
4.    Kerstin Gier – „Zieleń szmaragdu”
ostatnia część „Trylogii czasu”, która całkowicie zawładnęła moje serce. Świetna
akcja, bohaterowie, POLECAM!
5.    Laini Taylor – „Córka dymu i kości”
czytałam recenzje tej pozycji i postanowiłam, że w końcu trzeba będzie kiedyś ją
przeczytać
6.    Julie Kagawa – „Żelazna córka”
Drugi tom cyklu ŻELAZNY DWÓR, obowiązkowa lektura dla fanów elfów,
wróżek itp. : )
7.    Luxtorpeda – „Luxtorpeda” 
Pierwsza płyta, znakomitego polskiego zespołu. Świetna muzyka, teksty o czymś,
niesamowita energia na koncertach! Znam chyba wszystkie teksty na pamięć. :P
8.    Luxtorpeda – „Robaki”
Druga płyta zespołu Luxtorpeda, niestety na jej wydanie trochę muszę poczekać,
bowiem premiera 09.05.2012r., już czuję, że ta płyta to będzie coś!
9.    „Death Note: Notatnik śmierci”
Filmowa adaptacja mangi Tsugumi Ōby, część pierwsza. Myślę, że to
obowiązkowy film dla fanów DN
10.    „Death Note: Ostatnie imię”
Druga część filmowej adaptacji mangi Tsugumi Ōby. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!