"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

03 grudnia 2011

L.A Weatherly - "Anioł"

Autor:  L.A. Weatherly
Tytuł: Anioł
Liczba stron: 398
Czas czytania: 1 dzień



Moja opinia

Kolejna opowieść o miłości, którą przeczytałam. : )
Willow, główna bohaterka, jest półaniołem, natomiast Alex jest ich zabójcą. Każdy z nich ma swoje tajemnice. Kiedy chłopak dostał rozkaz zabicia dziewczyny, nie zrobił tego. Odkrył, że ona jednak nie jest w pełni aniołem. Postanowił ją śledzić, kiedy jednak stu procentowe anioły postanowiły ją schwytać, on pomógł jej uciec i wówczas okazało się, że do siebie coś czują. Willow zostawia swoją chorą matkę i ciotkę, aby zachować swoje i ich życie.

Jakoś na początku nie mogłam się przemóc, ale dałam radę. W miarę jak przewracałam kartki byłam coraz ciekawsza. Muszę przerzucić się na jakiś inny gatunek, bo ostatnio czytuję romansidła. Jednak mam nadzieję, że uda mi się wstawić "recenzję" Sukkuba Edwarda Lee. Podsumowując, książkę polecam czytelnikom (zwłaszcza czytelniczką :D), którzy lubią taki gatunek.

A, i przepraszam, że dodałam Anioła, zamiast Pocałunków z Piekła. :) Kiedyś dodam, po prostu muszę to jeszcze raz przeanalizować. :)



Dziękuję Paulinie za to, że pokazała mi nowo tą piosenkę. Myślę, że miło czyta się z nią Anioła



Pozdrawiam, Ola

PS Sorry, ale google ciągle wprowadza jakieś zmiany i muszę bloggera uczyć się na nowo. :) Za jakiekolwiek problemy z całego serca przepraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!