"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

10 grudnia 2011

Julie Kagawa- "Żelazny Król"


Hej!
Dziewczyną na 100% opadnie szczęka. Tak, w końcu dodałam posta :D

Chcę Wam opisać książkę Julie Kagawa pt. "Żelazny Król".
Książka ta jest mieszanką klimatów "Snów nocy letniej", "Alicji w krainie czarów" i "Opowieści z Narnii".
Główną bohaterką jest Meghan Chase. Mieszka ona na farmie wraz z matką, ojczymem i 4-letnim bratem, Ethanem. W dzień swoich 16 urodzin zaczyna się jej przygoda.
Zostaje ośmieszona w całej szkole, a jej brat zostaje porwany przez elfy. Wraz ze swoim przyjacielem Robbiem- Pukiem wyrusza do krainy Nigdynigdy. Meghan okazuje się być córką króla letnich elfów, Oberona. Za wszelką cenę chcę on ocalić brata i przez to wpada w kłopoty. Jej przewodnikami zostają mówiący kot Grimalkin i przystojny książę Mrocznego Dworu- Ash. Odkryją, że razem muszą powstrzymać wroga- Żelaznego Króla, Machinę.
Świetne połączenie magi, romansu, humoru i akcji.


W necie znalazłam przy okazji trailer do " The Iron Knight" :
http://www.youtube.com/watch?v=zjyPvcIUE2w

Miłego czytania :)


2 komentarze:

  1. Normalnie szokens na całego. XD
    Przeczytałam w sobotę i muszę powiedzieć, że mi się spodobała. Trochę podobna do "Pragnienia" i "Zniewolenia" Carrie Jones. Nie mogę się doczekać następnych części! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chce kolejną część :*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!