"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

08 kwietnia 2011

Ranking filmów jakie widziałam lub chcę zobaczyć z Jaredem Leto.




A więc przedstawiam wam mój ranking filmów gdzie według mnie Jared Leto wypadl najlepiej.:

1. Mr. Nobody - świetny film. Jared wcielił się tutaj w 12 postaci. Najlepiej podobała mi się fryzura Jareda jako prezentera telewizyjnego.


2. Requiem dla snu - zagrał tutaj rolę narkomana. Dla tej roli poświecił swoje zdrowie chudnąc do wagi około 49 kg.


3. Rozdział 27 - Do tej roli Jared także się poświęcił. Ale tym razem odwrotnie niż w Requiem dla snu. Mianowicie do roli zabójcy Johna Lennona Przytył około 30 kg.



4. Pan życia i śmierci - Zagrał tutaj rolę młodszego brata handlarza bronią zresztą z biegiem czasu również zacznie handlować bronią. Pod koniec filmu zginie.:(



5. Aleksander-Niestety zagrał tu geja co mi się nie podobało bo jak on mogł. Ale ogółnie film fajny


6. Samotne serca - Tutaj wcielił się w rolę naciągacza.



7. American Psyho - Co prawda nie ogladałam tego całego filmu ale tutaj także miał fajną fryzure. Na koniec Jared zostaje zamordowany.

8. Azyl - Również nie oglądałam tego filmu ale mam zamiar go obejrzeć:)


Pozdrawiam:)
Draqula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!