"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

07 kwietnia 2011

"Nefilim. Upadli" - Thomas Sniegoski - RECENZJA

Witajcie.
Tchnęło mnie coś i chcę się z w Wami podzielić opinią na temat pewnej książki, która "wbiła" mi się w głowę i nie może wyjść, a mowa o ........



"Nefilim. Upadli." Thomas-a Sniegoski-ego.
Więc wracając do tematu, ta książka zaprząta mi głowę, ponieważ


JEST TO NAJNUDNIEJSZA książka(oprócz niektórych lektur i książek do szkoły) jaką czytałam!
Media tak zapowiadały premierę, że wiedziałam, że muszę TO przeczytać. Ogólnie każdy kto mnie zna, wie, że mam świra na punkcie książek o takiej tematyce. Wracając do tematu, książka była:
a) N U D N A - praktycznie nic się w niej nie działo, jestem w półowie książki i tylko myślę kiedy coś się zdarzy, a ty niespodzianka! Podczas książki NIC ciekawego się nie zdarzyło.
b) Główny bohater niczym mnie nie zachwycił, pamiętam tylko, że był adoptowany i na co tytuł wskazuje, był nefilem, czyli ktoś zrodzony z anioła i ludzkiej kobiety.
c) Krótka, to znaczy jak na początku myślałam, że ta ksiażka to będzie przebój chciałam, żeby miala więcej stron. (Lubię grube i CIEKAWE książki.:D)
d) Stanowczo za droga jak na taki szajs.

Co najbardziej podobało mi się w tej książce: OKŁADKA! Tak! Tylko i wyłącznie to! Nic więcej. Uwielbiam takie obrazki. :)

Nie mam zamiaru czytać kolejnych części, ponieważ mnie nie zachwyciła pierwsza.
Zdecydowanie na pierwszym miejscu jak dla mnie jest seria "Dary Anioła", którą osobiście uwielbiam i BARDZO się cieszę, że jednak nie będzie to trylogia. :D
A wy? Co sądzicie o "Nefilim. Upadli"?

Buziaki, Ola


PS Draqula dzięki za udostępnienie książki i przykro mi, że ostatnio ją musiałaś przez mnie czytać. :)

1 komentarz:

  1. Nie ma za co :-> Naprawdę nudna książka. Właśnie ją skończyłam czytać. Na świecie są o niebo lepsze książki. Ale jak ktoś jest ciekawy to może ją przeczytać:)

    Pozdrawiam =)
    Draqula^:^

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!