"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

24 marca 2011

Książki wg. mnie warte polecenia. (:

Hej. Właśnie słucham sobie nowej płyty Roguckiego - "Loki - Wizja Dźwięku" i rozmyślam nad książkami, które mogłabym Wam polecić, więc zaczynajmy:

1. Cassandra Clare - "SERIA DARY ANIOŁA", "TRYLOGIA PIEKIELNE MASZYNY"

2. Mead Richelle - "MELANCHOLIA SUKUBA" (prezent od Haribo)

3. L.J. Smith - "WIZJE W MROKU", "ŚWIAT NOCY"(moim zdaniem pierwsza księga była najlepsza.:D)

4. Harrison Kim, Sands Lynsay, Armstrong Kelley, Handeland Lori - "RANDKI Z PIEKŁA"

5. Lisa McMann - "SEN", "MGŁA", "KONIEC"

6. Alyxandra Harvey - "KRONIKI RODU DRAKEów" (jak na razie w księgarni widziałam tylko dwie części)

7. Alyson Noel - "SERIA NIEŚMIERTELNI" (z tego co mi wiadomo, to w Polsce ukazała się dopiero trzecia część, a już z 5 chyba ich jest.)

8. Joanna Rybak - "KLAN NIEŚMIERTELNYCH" (najlepsza książka jaką czytałam w ciągu ostatnich miesięcy! na dodatek napisała ją Polka!)

9. Lili St.Crow - "INNE ANIOŁY"

10. Becca Fitzpatrick - "SZEPTEM"

11. Sparks Kerrelyn - "JAK POŚLUBIĆ WAMPIRA MILIONERA"

To taki skrót tego co czytałam i myślę, że warto to sobie przeczytać.
Jest oczywiście więcej książek, które przeczytałam, ale mam słabą pamięć do tytułów i autorów. (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!