"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

27 czerwca 2013

Diana Cooper - "Odpowiedź Anioła"

Kliknij, a przeniesiesz się do sklepu

Autor: Diana Cooper
Tytuł: Odpowiedź Anioła
Liczba stron: 356
Moja ocena: 4/6
Forma: książka

           
            Podobno „kto pyta nie błądzi” z takim założeniem przystąpiłam do lektury książki autorstwa Diany Cooper pod tytułem: Odpowiedź Anioła.  Autorka naprawdę nazywa się Catherine McMahon i głównie prowadzi dyskusje na tematy anielskie, uczy ludzi jak pracować z aniołami, aby wzbogacić życie. Jest niewątpliwe osobą bardzo interesującą. Jeszcze nigdy w czasie mojej przygody z czytaniem nie trafiłam na taką pozycję, w której byłby odpowiedzi od aniołów na pytania dręczące ludzkość. Oczywiście każdy wierzy w to co chce, nie będę was zachęcać do uwierzenia w treść tej książki, ani w to, co pisze autorka.
            Po pierwsze pytań jest naprawdę wieeeele! Odnoszą się do różnych aspektów życia, począwszy od tego kim są aniołowie kończąc na wątpliwościach dotyczących snów. Według opisu na tylnej części okładki, książka ta ma pomóc osobom sięgającą po nią, aby w sposób dojrzały podeszły do różnych kwestii, a także w dostrzeżeniu życiowego celu.
            Niektóre z pytań wydawały mi się głupie i niepotrzebne, bo odpowiedzi są dobrze znane i dostępne, na przykład dotyczące toreb foliowych. Przecież informacje dotyczące takiego tworzywa oraz tego, co stanie się z nim po tym jak znajdzie się na składowisku śmieci można dowiedzieć się przez Internet oraz w pierwszym lepszym podręczniku do biologii. Nie rozumiem po co pytać o takie trywialne rzeczy istoty, które pewnie mają wiele na głowie (o ile można tak powiedzieć, bo przecież ciała nie mają…)
            Jednak jeden rozdział spodobał mi się najbardziej dotyczył on jednorożców. Wiadomo są to mityczne konie z rogiem na łbie. Sama nie wiem, czy w nie wierzę, ale bardzo mnie zauroczyły. Anioły przez autorkę odpowiadają czym są te stworzenia, co się z nimi stało oraz gdzie można je spotkać. Jest to chyba najbardziej mało wiarygodny rozdział w tej pozycji, ale czytało mi się go bardzo przyjemnie i z wielką uwagą.
            Znaleźć można również odpowiedzi na poważne tematy, te związane z używkami jak również dotyczące śmierci i umierania oraz wojny przemocy i terroryzmu.
            Mogę jedno stwierdzić, Aniołowie nie powiedzieli mi prawie niczego, czego można dowiedzieć się używając Internetu, gazet czy książek dotyczących poszczególnych tematów. Miałam wrażenie, że niektóre odpowiedzi są takie same, ale sformułowane inaczej i przeczytałam je kilka pytań wcześniej. Są one uogólnione,  a nie wyczerpujące i dla mnie jest to kolejnym minusem. Jednak Odpowiedź Anioła to nie taka kiepska książka, jak opisuję. Pani Cooper postarała się i wzbogaciła pozycję tę o wiele ciekawych ćwiczeń, wizualizacji oraz modlitw, więc jak najbardziej na plus, że podzieliła się swoją wiedzą.
            Podsumowując, dla mnie jest to mało wiarygodna pozycja i ździebko naciągająca. Odpowiedzi zamieszczone w niej są ogólno dostępne  i nie wymagają pomocy Aniołów, jednak nie jest ona taka zła i dla samego zaspokojenia ciekawości można przeczytać.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Macie może ochotę na małe rozdanie zakładkowe? :) Chętny ktoś?

1 komentarz:

  1. Książki tego wydawnictwa to dla mnie czarna magia i aż strach czytać niektóre z nich.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!