"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

21 listopada 2012

Tess Whitehurst - Magiczny dom


Pan Mariusz doskonale wiedział co wybrać dla mnie. Jakby wiedział co się dzieje w moim życiu. Jak zobaczycie kilka notek w dół nie pamiętam już ile jest mój stosik. Więc nadszedł czas na pierwszą recenzję ze stosika.

Autorka: Tess Whitehurst
Tytuł: Magiczny dom
Tytuł oryginalny: Magical housekeeping
Liczba stron: 232
Oprawa miękka
Rok wydania: pierwsze w 2011
Książka została wydana przez Wydawnictwo Studio Astropsychologii
Książka do nabycia w sklepie TALIZMAN

Niedługo ma być u mnie remont w pokoju a książka zawiera kilka wskazówek, które na pewno wykorzystam u siebie.

W książce przeczytamy o tym, aby się systematycznie pozbywać bałaganu. Otwórzcie szafę z ubraniami i pomyślcie czy wszystko będziecie nosić. Jeśli nie to po co zbędne ciuchy mają wam zalegać w szafach skoro dobrze wiecie, że ich nie założycie. Także warto jest pozbyć się zbędnych rupieci. Ja jestem w ciągłym wawalaniu czegość. Stopniowo i po trochu. Po remoncie porządku u mnie w pokoju pójdą pełną parą. Po takim sprzątaniu warto oczyścić przestrzeń. Autorka daje nam sporo pomysłów na oczyszczenie przestrzenie, więc czemu nie spróbować ich? Zobaczymy. :D

W dalszej części książki dowiemy się małe co nieco o kamieniach szlachetnych tj.

  • Ametyst
  • Akwamaryna
  • Kwarc cytrynu
  • Fluoryt
  • Kamień księżycowy
  • Agat mszysty
  • Obsydian
  • Kwarc różany
  • Kwarc rytulowy  czy też kwarc biały/czysty
Większość nazw jest wam nieznana i abstrakcyjna. Zgadza się? :p Dla mnie też ^^

Dalej przeczytamy o ustawianiu ołtarzyków wróżkom, aniołom i innym pomocnym istotom. To chyba u siebie w pokoju daruję, bo i tak mam mało miejsca na swoje rzeczy. :P Dowiemy się także jakie rośliny warto mieć u siebie w domu/pokoju czy też w pobliży nas, bo nie każda roślinka będzie w stanie rosnąć w pokoju. Przeczytamy również o zwierzęcych sprzymierzeńcach czy o różnych zapachach, które mogą się pojawić w naszym pokoju czy domu np kadziedełka - u mnie rozprzestrzeniają zapach na całe mieszkanie i wtedy mama się na mnie denerwuje, bo przeszkadza jej zapach. Mi to tam ładnie pachną te moje lawendowe kadzidełka. Jednak nie tylko kadziedełkami możemy zaromatyzować powietrze w naszej przestrzeni. Uda nam to się również za pomocą patyczków do odymiania, olekjów w palniku olejkowym czy też rozmaite mgiełki. Również zapach w otoczeniu możemy uzyskać dzięki zapachowym świeczkom, które wprost uwielbiam. ♥

Podsumowywując bardzo fajnie czytało mi się tą książkę. Dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy z niej i kilka na pewno wykorzystam.Jest napisana prostym językiem i szybko i przyjemnie się ją czyta. Więc w stu procentach Wam ją polecam, bo jest na prawdę warta swojej uwagi.

buziaki
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!