"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

08 kwietnia 2012

Stosik Haribo


Hejka!

Oto mój stosik, który czytam w Wielkanoc ( o ile czuje się lepiej) :)
Mam nadzieje że przeczytam chociaż 4 książki
Od góry:
1. Alex Finn- "Bestia"
2. Alexandra Adornetto- "Hades"
3. Laini Taylor- "Córka dymu i kości"
4. Lee Monroe- "Mroczne serce. Przeznaczeni"
5. Kelly Creagh- "Nevermore"
6. Ann Aguirre- "Enklawa"
7. Matthew Reilly- "Siedem cudów starożytności" ( czytam po raz 2)
8. Lynne Barrett- Lee, Melanie Davies- "Na przekór losowi"


4 komentarze:

  1. Świetny stosik. Czekam tylko na opinie ich. "Siedem cudów starożytności" przeczytam jak najszybciej, bo jeśli ty czytasz je po raz drugi to na pewno warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Córkę dymu i kości" biorę po tobie! Świetny stosik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhmm..
    Pierwsze wrażenie: Szok. Paulina dodała stosik.
    Drugie wrażenie: Mhmm... Podoba mi się :D
    A po trzecie: Ja też chcę " Córkę dymu i kości " !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy dobrze mi się wydaje, ale prawie cały stos jest złożony z fantastyki, a to raczej nie moje klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!