"Wszystkie zamieszczone teksty są naszego autorstwa. Nie zgadzamy się na kopiowanie ich i rozpowszechnianie w dowolnej formie bez naszej wiedzy i zgody!"

21 kwietnia 2012

Kapturkowe ulubione książki od A do Z

Zabawa zauważona na innych blogach. Postanowiłam, że się też zabawię. :)
 
A – "Anioł" Lee Weatherly
B – "Błękit szafiru" - Kerstin Gier
C – "Cena krwi" - Tayna Huff
D – "Dzienny partol" Siergiej Łukajenko
E – "Enklawa" Ann Aguirre
F
G
H – "Hyperversum" Cecilia Randall
I –  "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins
J –  "Jestem numerem cztery" Pitacus Lore
K – "Klan nieśmiertelnych" Joanna Rybak
L – "Liżąc ostrze" Jakub Ćwiek
Ł
M – "Miasto Kości", "Miasto popiołów", "Miasto szkła", "Miasto upadłych aniołów" - Cassandra Clare
N – "Nocny Patrol" Siergiej Łukjanienko
O – "Oskar i Pani Róża" - Eric Emmanuel Schmitt
P – "PS Kocham Cię" - Cecelia Ahren
R
S –"Stowarzyszenie umarłych poetów" Nancy H. Kleinbaum
Ś
T – "Tego lata w Zawrociu" Hanna Kowalewska
U
W – "Wampiry z Morganville" Rachel Caine
Z – "Zaginiony symbol" Dan Brown

A jakie są Wasze ulubione książki? :)
Może mój gust jest podobny do Waszego? Komentujcie! :D

2 komentarze:

  1. Super lista. Moje ulubione książki "Oskar i pani Róża" , wampiry z morgiville. Właściwie możemy pogadać w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości nie czytałem, ale "Igrzyska...", "Oskara..." i "PS..." popieram.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o NIE reklamowanie swoich blogów w komentarzach!